Etický kódex

Každý z nás túži po úspechu a prosperite. V podnikateľskom svete sa však úspech nemeria len ziskami, ale aj etickým prístupom. Dodržiavanie etických noriem a zásad nie je len formálnou povinnosťou, ale kľúčom k budovaniu silných medziľudských vzťahov a dôveryhodnej firemnej kultúry. 

V dnešnom dynamickom digitálnom svete je transparentnosť, zodpovednosť a etika kľúčom k budovaniu dôveryhodných a trvalých vzťahov s klientmi, partnermi a zamestnancami. V DNA-Marketing sa zaväzujeme dodržiavať najvyššie etické štandardy vo všetkých aspektoch našej práce.

Tento etický kódex slúži ako kompas pre naše konanie a rozhodovanie a stanovuje rámec pre etické a zodpovedné poskytovanie služieb strategického marketingu.

Naše kľúčové hodnoty

  • Integrita - vo všetkom, čo robíme, konáme s absolútnou integritou a čestnosťou.
  • Dôvera - budujeme dôveru s našimi klientmi, partnermi a zamestnancami na základe transparentnosti a zodpovednosti.
  • Zodpovednosť - preberáme plnú zodpovednosť za naše činy a dodržiavame najvyššie etické štandardy.
  • Rešpekt - ku klientom, partnerom, zamestnancom a všetkým, s ktorými spolupracujeme, pristupujeme s rešpektom a úctou.
  • Odbornosť - našim klientom poskytujeme profesionálne služby najvyššej kvality založené na odbornosti a skúsenostiach.
  • Inovácie - neustále sa snažíme o inovácie a hľadáme nové a kreatívne riešenia, ktoré pomôžu našim klientom dosiahnuť ich ciele.
  • Spolupráca - veríme v silu spolupráce a budujeme synergické partnerstvá s našimi klientmi a partnermi.
  • Udržateľnosť - podporujeme udržateľné podnikanie a zohľadňujeme environmentálne a sociálne aspekty vo všetkých našich aktivitách.
  • Vzdelanie a vedomosti - neustále sa vzdelávame vo všetkých oblastiach, ktoré nám umožnia poskytovať najmodernejšie a najlepšie služby pre našich klientov.

Naše záväzky

  • Poskytovať klientom objektívne a nezávislé poradenstvo a služby založené na podrobnom prieskume a analýze.
  • Rešpektovať dôvernosť informácií klientov a chrániť ich intelektuálne vlastníctvo.
  • Vyhýbať sa konfliktom záujmov a konať vždy v najlepšom záujme našich klientov.
  • Dodržiavať všetky platné zákony a predpisy týkajúce sa marketingu a reklamy.
  • Zaručiť férové a transparentné obchodné praktiky.
  • Podporovať diverzitu a inklúziu na pracovisku a vytvárať inkluzívne prostredie pre všetkých zamestnancov.
  • Chrániť životné prostredie a zodpovedne nakladať s prírodnými zdrojmi.

DNA marketing si z etických dôvodov vyhradzuje právo na odmietnutie začatia spolupráce v prípade, ak by klient vyžadoval aktivity ktoré sú v rozpore s legislatívou a etickým kódexom. 

Zároveň si vyhradzujeme právo odmietnuť začiatok spolupráce v prípade, ak v rovnakom odvetví máme aktívnu spoluprácu s iným klientom.

Tento etický kódex je odrazom našej hlbokej oddanosti etike a zodpovednosti. Veríme, že dodržiavaním týchto princípov si získame dôveru a rešpekt našich klientov, partnerov a zamestnancov a prispejeme k budovaniu trvalej a prosperujúcej marketingovej konzultačnej spoločnosti.